Smartphone met sociaal kantje

2
43
HTC Wildfire

HTC Wildfire (© ; licentie: )

De populariteit van de smartphone neemt nog dagelijks toe. Vooral het bedrijfsleven en de jeugd zijn gek op dergelijke toestelletjes. Budgettair was er echter een gat tussen de gewone gsm en de (vaak) duurdere smartphones. Met de integratie van sociale netwerken en daarbovenop de klantvriendelijke prijs die HTC vraagt voor de Wildfire heeft dit toestel veel potentieel bij de jeugd.

De meeste van onze lezers zullen HTC wellicht al wel kennen. Een tijdje terug bespraken we de HTC Hero. Het Taiwanese High Tech Computer (kortweg HTC) richt zich steeds meer op de (jeugdige) consument. Het bedrijf verliest hiermee niet zijn eigenheid, want synchronisatie met Microsoft Outlook en Exchange blijft een belangrijke pijler voor HTC. Ook met de lager geprijsde smartphones als de Wildfire blijft synchronisatie mogelijk.

Naamkeuze
HTC ging bij de keuze van de naam voor het nieuwe toestel niet over één nacht ijs. HTC liet de naam bepalen door het publiek. HTC maakt er geen geheim van dat het bedrijf zich met dit toestel richt op de jeugd! Voorop staat het sociale contact dat je volgens HTC beter kan onderhouden met de Wildfire.

1
2
3
4
5
6
7
Vorig artikelApple iPad vanaf vrijdag verkrijgbaar in België en Nederland
Volgend artikelCentrale opslag voor digitale bestanden

2 REACTIES

  1. Ik heb deze telefoon inmiddels ook in huis en ben zeer tevreden. Het scherm is niet optimaal maar daar is de prijs dan ook naar.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Schrijf je reactie!
Vul hier je naam in

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.