Acer liquid nu ook in mini-uitvoering

5
70
Acer liquidmini

Acer liquidmini (© ; licentie: )

Acer breidt het assortiment smartphones uit met twee modellen. De liquidmini en de beTouch hebben hetzelfde prijskaartje, namelijk € 249.

De Acer liquidmini is het kleine broertje van de Acer Liquid Metal. Deze compacte Android smartphone heeft een speels design. De liquidmini is uitgerust met een 3,2-inch multi-touch scherm met een resolutie van 320 x 480 pixels. Besturingssysteem is Android Froyo (versie 2.2) en de liquidmini biedt een hele reeks Google applicaties, waaronder Gmail, Google Maps, Google Navigatie en Google Talk. Ook DocumentsToGo en RoadSync zijn van de partij. De smartphone heeft een 5 megapixel camera en een microSD/SDHC geheugenkaarsleuf. Met de SocialJogger app van Acer beschik je ook over alle feeds van Facebook en Twitter integreert. De Acer liquidmini meet 110,4 x 57,5 x 13 mm en weegt 120 gram. Hij is beschikbaar in de kleuren zilver, blauw, pianozwart, limoengroen en lichtroze voor een adviesprijs van € 249.

Acer beTouch E210

Acer beTouch E210 (© ; licentie: )


beTouch
De Acer beTouch E210 is uitgerust met een 2,6-inch touchscherm, een volledig AZERTY-toetsenbord en een optisch trackpad. Besturingssysteem is net als bij de liquidmini Android 2.2 Froyo. De beTouch E210 biedt 3G+, HSDPA, Wi-Fi, geïntegreerde GPS en Bluetooth 2.1, een 3,2-megapixel digitale camera en een FM-radio met RDS. De beTouch E210 meet 115 x 62,5 x 11,5 mm en weegt 110 gram. Hij is leverbaar in zilver en glanzend zwart voor een adviesprijs van € 249.

Foto van Acer
Categorieën: Producenten
Naar begin pagina.
Vorig artikelIndiegame haalt fondsen op
Volgend artikelEen succesvolle Opera 11
Ludo Schildermans
Ludo Schildermans is schrijver. Zijn recentste roman is De reis van de hofarts (samen met Jozef Schildermans) onder de auteursnaam L.J. Schildermans gepubliceerd bij Uitgeverij Houtekiet.

5 REACTIES

  1. 09 04 2011 eindelijk terecht proficiat Acer service ik ben zo blij als een kermis vogel ze hadden hem dan maar opgestuurd 08-02-02011naar mobistar Antwerpen zonder mij in kennis te stellen zelfs mijn naam stond niet op de verzending vermeld weer een staaltje van pracht service dus Mobistar kon ook niet achterhalen van wie het toestel was .punt achter dol avontuur
    van Acer en service en zal dan nog correct erbij zeggen hij werkt voorlopig goed zoals ik had verlangt toen we hem kochten
    Een dolle toestand begonnen 3 november2010 einde van de rit 09 04 2011 even duidelijk zijn 6 Maanden MAAR HEB TERUG MIJN ACER B TOUCH E_130had ik beloofd om in het vet te typen bij terug in bezit GROETJES FRANK geduld is bij acer service de boodschap

  2. Gast Frank, 7 januari 2011 – 12:06 reageer
    als die zo goed is als de be touch E130 dan ga je er weinig aan hebben voor mijn dochter E130 gekocht 25 sept 2010 op 3november problemen scherm in reparatie 4 weken dan terug gekregen was geruild naar nieuw (is een azerty ) wel kreeg hem terug als azerty maar met qwerty software terug contact met acer rechtstreeks nu voor garantie Was eerst via mobistar maar die gaven me een reparatie bedrijf uit Bornem om zelf contact te nemen (wisten al van wanten????? dus zelf Acer nu daar loopt het ook mank sinds 13 december opgehaald na dagen bellen met acer voor dat allemaal geregeld was maandag 2 januari contact met Acer ging tegen woensdag 4 januari er wel zijn (nada) terug gebeld vandaag 7januari nieuw referentie nummer gekregen is nog in reparatie afdeling wordt vervolgt hou op de hoogte aankomst voor de rest aan de toekomste kopers Be touch E210 meer geluk met deze dan met E-130 dochter zegt was wel leuk toestelletje maar het moet werken en in je bezit zijn Groetjes van teleurgestelde acer koper
    Waarvan Documenten
    Gast Frank, 19 januari 2011 – 17:14 reageer
    hello again nog eens 12 dagen verder en nog geen stap verder heb nog steeds smartphone acer E-130 niet terug is nog steeds op reparatie afdeling (niet terug te vinden )
    krijg wel telkens gedaan dat ze een nieuwe notie maken vanuit callcenter acer maar verder dan dat komt die zaak ook niet
    dat wordt echt een zaakje met een staartje denk ik echt ongelooflijk dat z’on firma zich laat kennen
    da hier even bij laten wordt vervolgt
    ga nog een beetje belwaarde verspillen kost met de solden van 30 Euro op toestel nu en de opgebelde tijd naar acer al de helft van een nieuw echt heel knap Acer je mag van mij op voorste pagina bij de kampioenen groetjes Frank de nog grotere teleurgestelde Acerkoper
    Gast jozef, 24 januari 2011 – 16:46 reageer
    gelukkig zijn er ook mensen blij met hun betouch E130.
    maar dan ligt het aan de telecomaanbieder..
    Gast Frank, 1 februari 2011 – 19:38 reageer
    Laatste datum van Acer verhaal 19 januari nu 1 februari 2011 nog steeds geen enkel resultaat Er is een klacht ingediend via aangetekend schrijven maar Acer voorlopig nog niet één maal de moeite genomen om minstens een verontschuldiging over feit dat toestel bij hun reparatie dienst in garantie is verdwenen Ik geloof wel dat er nog gelukkige gebruikers zijn van de e-130 maar er werd me wel gezegd wanneer ik zei dat ik het onbeschoft vond dat ze zelfs nooit een telefoontje of een mail hadden gestuurd met de excuses dat het toestel onvindbaar was kreeg ik als antwoord dat ze vele klachten hadden en ik hen vroeg of dan de acer produkten zo slecht waren de telefoon op mijn neus kreeg met tot nu nada resultaat Sorry Acer een schandaal op service echt productie & service made Taiwan een nog in afwachting zijnde misnoegde acer koper Frank (als ik hem terug heb zal ik het ook melden maar sint Niklaas dat is 5 december 2011,, zeker
    Gast Frank, 16 februari 2011 – 09:37 reageer
    hey dan nog een beetje nieuws 16 Februari2011 ondertussen
    Verleden week na eerst nogmaals acer call center te bellen en nogmaals navraag te doen en te vragen of er nu geen enkele persoon was die verantwoordlijkheid had in zulke zaken heb ik verleden week woensdag een tel gekregen van Acer zelf had een aangetekend dossier verstuurd met klachtenbundel en copy’s van bewegingen van het toestel en de persoon had het dos bij hem alles nog eens samen overlopen en dus nu wachten op resultaat ben benieuwd zal zeker melden als in orde komt tot later
    Gast Peter, 22 februari 2011 – 12:55 reageer
    Tja…. welkom in de wereld van Acer.Het woord service kennen we niet en we doen er alles aan om het u zo moeilijk mogelijk te maken en geen enkele verantwoordelijkheid te nemen voor onze (defecte) producten.Weet er inmiddels alles van.Voor mij absoluut geen enkel Acer product meer.
    Veel succes ermee.
    Gast Frank, 24 februari 2011 – 21:07 reageer
    We zijn ondertussen weeral meer dan een week verder Acer nog weeral geen enkele reactie nog geen toestel terug en ik vind dit echt te beamen als diefstal en dan zelfs met voorbedachtheid een klient een toestel l
    Gast Frank, 24 februari 2011 – 21:19 reageer
    laten opsturen en verdwenen geen oplossing na al die tijd dus materie voor aanklacht diefstal door Acer Benelux getekend Frank slachtoffer van Acer maffia

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Schrijf je reactie!
Vul hier je naam in

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.