Betaalbare SIP-desktoptelefoon

1
46

biedt de telefoon nog conferentiegesprekken, een wachtstand, lijnomschakeling en oproepdoorschakeling. Siemens maakt gebruik van een HDSP-technologie (‘High Definition Sound Performance’ of hoge-definitiegeluidsprestatie) om met een andere SIP-telefoon die ook HDSP ondersteunt een kristalheldere spraak te laten horen. De DE380 heeft een ingebouwd telefoonboek of -register met ruimte voor 200 nummers. Het display met twee regels gebruikt pictogrammen en geeft de gemiste oproepen weer met vermelding van datum en tijdstip.

Siemens Gigaset DE380 IP R webbeheer - VoIP-instellingen
Siemens Gigaset DE380 IP R webbeheer – VoIP-instellingen

Beheer
Je kunt natuurlijk alles bekijken en instellen via het ingebouwde menu van de telefoon. In de praktijk is het echter makkelijker om gewoon naar het ip-adres van de telefoon te surfen en gebruik te maken

1
2
3
4
Vorig artikelEnorme opslagcapaciteit op flashgeheugen
Volgend artikelInstapmodel voor videoconferentie

1 REACTIE

  1. De produkten van siemens zijn goed, tot je een probleem of een vraag hebt.
    De helpdesk is één grote flop, je kan soms dagen achtereen proberen contact te leggen via hun betaalnummer, daarna sturen ze je 3 tot 7 keer naar een ander operator om dat U vervolgens in het engels te woord te staan omdat de nederlandstalige (meerdere malen) toevallig niet aanwezig is of was of zal zijn.
    Tenslote stellen ze voor elke vraag die je steld een vraag terug zonder ook maar één nuttig antwoord te geven. Ten slotte heb je voldoende beluren gespendeerd en hebben ze goed aan U verdiend, zonder je ook maar geholpen bent.
    Dus de boodschap is, weet waar je mee begint en hou er rekening mee dat je zeker nooit zult weten waar je eindigd. Tenslotte ben ik overgestapt naar Tiptel.

Reacties zijn gesloten.