Altijd bereikbaar dankzij direct ontvangen van e-mail

1
73

Een ervaren Belgische BlackBerry-gebruiker die bij een groot internationaal bedrijf werkt, schat dat binnen drie à vijf jaar bijna alle werkers die niet van negen tot vijf werken met BlackBerry te maken zullen krijgen. “Iedereen die veel onderweg is en veel met e-mail werkt, kan er zijn of haar voordeel mee doen. Dat geldt niet alleen voor het management, maar ook voor support personeel of commerciële medewerkers,” zegt onze bron. Hij waarschuwt er wel voor dat gebruikers de nodige discipline aan de dag moeten leggen om werk en privé gescheiden te houden. “Als er een e-mail binnenkomt, dan begint een rood lichtje te flikkeren op de BlackBerry, zelfs als je hem stil hebt gezet. Je bent dat zo gewoon om daar naar te kijken dat je dan ook automatisch je BlackBerry raadpleegt als je bijvoorbeeld op restaurant zit met vrienden of familie. Je moet dus af en toe je BlackBerry in de auto of thuis laten, zodat je hem niet kunt raadplegen.”

1
2
3
4
5
6
Vorig artikelDraadloos printen
Volgend artikelCanon PowerShot voor het betere zoomwerk
Jozef Schildermans
Jozef Schildermans is journalist en schrijver. Zijn recentste roman is De reis van de hofarts (samen met Ludo Schildermans) onder de auteursnaam L.J. Schildermans gepubliceerd bij Uitgeverij Houtekiet.

1 REACTIE

  1. Ons bedrijf maakt inmiddels een jaar gebruik van BlackBerry’s en we zijn er erg tevreden over. Als ik onderweg ben kan ik gewoon mijn email lezen en de wijzigingen bekijken die mijn secretaresse in mijn agenda gemaakt heeft. Zelfs bijlagen zijn prima te lezen en te verzenden. Sindskort hebben wij een de mogelijkheid om ook bedrijfsgegevens van ons netwerk te plukken en te verzenden.Echt ideaal.

    We zijn een jaar bezig geweest om het juiste bedrijf te vinden die voor ons dit mogelijk ging maken. We vinden, net als iedereen, dat het ALTIJD werkt en dat als het een keer misgaat het snel en zonder problemen opgelost wordt.

    GPXS, het bedrijf dat wij uiteindelijk gekozen hebben, garandeerde ons dat wij altijd konden bellen of emailen en dat ze ons ten alle tijde zouden helpen. Kortom, hun supportvoorwaarden klonken uitstekend. Tot op heden zijn we daar nog steeds erg tevreden over. Ondanks dat onze servers geheel door hun gehost worden heeft onze IT-beheerder wel een kleine cursus gekregen om vragen over bijv. het toestel toch te kunnen beantwoorden.

    Voor mensen die meer willen weten: http://www.mobileworkstyle.com.
    Ik ben erg benieuwd naar ervaringen met andere bedrijven of services van andere bedrijven. Dus als mensen tips of ideeen hebben dan hoor ik die graag.

Reacties zijn gesloten.