De keuze tussen licht en donker

5
47

Pauze!
Het hele spel bestaat uit drie componenten: praten en informatie verzamelen, puzzels oplossen en véél combat. Je kan het natuurlijk zelf bepalen of je iemand vriendelijk benadert, een gesprek begint en luistert naar wat hij te vertellen heeft, of hem, zonder er woorden aan vuil te maken, genadeloos afmaakt.

Kotor2.jpg
Goed op weg om een brave jedi te worden

Als er een vijand gesignaleerd is, pauzeert het spel en kan je rustig plannen wie er welke acties moet ondernemen. Zo kan je bijvoorbeeld rustig beslissen wie er een granaat zal gooien, wie er met de lightsaber op los zal slaan en wie er dekkingsvuur zal geven met een krachtige blaster. Eens je alles heb gekozen, zet je het spel terug aan en wacht je af. Wanneer iedereen alle acties heeft uitgevoerd, pauzeer je opnieuw, enz… Dankzij dit systeem werkt de combat súper en kan je doeltreffend vijanden verslaan.

Kotor3.jpg
Raak!

Natuurlijk kan je ook à volonté Force powers gebruiken. Naast de Force powers uit het vorige deel zijn er nu nog eens 30 nieuwe toegevoegd, zoals Battle Meditation (dé Force Power van Bastila uit KotOR I), Force Rage (word even super sterk), Force Sight (kijk door muren heen) en Force Confusion (verwar vijanden zodat ze elkaar aanvallen).

1
2
3
Vorig artikelHet sim-genre naar een radicaal nieuwe dimensie
Volgend artikelNieuwe notebooks in de ECO-reeks

5 REACTIES

  1. hey, ik heb kotor II, ben al lang bezig, maar kan iemand me vertellen wanneer je een lightsaber krijgt???? Ik kan aleen maar met zwaarden vechten!

  2. Iceman: shut up!! als je zelf de moves zou moeten doen, zou je het nog geen twee seconden uithouden. da spel is gewoon super!! Het verhaal van dit spel is gewoon nog beter dan die van de eerste kotor, en je hebt meer aanvalsbewegingen. echt SUPER!!!!

  3. ZEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER , ZEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER slecht. Tis gewoon dom . Je mag geen beweging zelf doen . Je moet altijd met je muis je beweging kiezen !!!!!

Reacties zijn gesloten.