Bovennatuurlijke shooter

0
47

Productions heeft in deze opvolger namelijk gepoogd de AI nog agressiever en uitdagender te maken. Vijanden zijn constant in beweging, steken zich weg en gooien zelfs dingen om in een poging een schuilplaats te creëren.

F.E.A.R. 2: Project Origin

Vliegen de kogels je net iets te chaotisch rond de oren, dan kan je opnieuw gebruik maken van Matrix-achtige bullet time. Gedurende een korte periode beweegt je omgeving veel trager, terwijl jij wel je normale snelheid behoudt. Die-hardgamers zullen misschien bekritiseren dat het spel hierdoor wel behoorlijk makkelijk wordt – er zijn immers ook voldoende levens te vinden – maar de slow-mo al dan niet gebruiken, blijft natuurlijk een persoonlijke keuze.

F.E.A.R. 2: Project Origin

Nu ook hi-tech machines
Het wapenarsenaal – zowel bestaande als fictieve – is behoorlijk uitgebreid, al moet je af en toe een strategische keuze maken omdat je slechts drie wapens met je mee kan dragen. Nieuw zijn de scènes

1
2
3
4
Vorig artikelMeer dynamiek voor je muziek
Volgend artikelLCD-tv’s met ‘groene’ functies