Zand was nog nooit zo lekker!

0
69

lezen, aangezien hier enkele handige tips in staan over hoe je elk type bocht het best kan nemen. Zo zal je bij de scherpe bochten al eens naar je handrem moeten grijpen om zo kort mogelijk te draaien. Het is eerst allemaal wat wennen, maar eens je al de technieken onder de knie hebt is het voornamelijk een strijd tegen jezelf. Je moet namelijk steeds gefocused blijven of het is meteen gedaan.

Colin McRae DiRT

Bij de scherpe bochten zal je al eens naar je handrem moeten grijpen om zo kort mogelijk te draaien

Rammelkar
Zoals het een goed rallygame beaamt, zijn de schademodellen van de wagens zeer goed uitgewerkt. Het minste contact met de omgeving (stenen, houten paaltjes, je directe tegenstanders, bomen,…) heeft een invloed op het uiterlijk van je wagen. Niet alleen zal je de blutsen opmerken, ook het steeds dikker wordend pak stof op de carrosserie is duidelijk te zien. Afhankelijk van de gekozen moeilijkheidsgraad zal de schade door te botsen ook binnenin het een en ander door elkaar rammelen. Zo zijn er negen

verschillende factoren die beschadigd kunnen worden, wat wordt aangegeven in de HUD (heads up display): de motor, uitlaat, koelmotor, versnellingsbak, aandrijfas, wielen, carrosserie, ophanging en de turbo. Elk heeft zijn eigen negatieve invloed op je rijprestaties. En beschadigde versnellingsbak kan

1
2
3
4
Vorig artikelGemakkelijk inzetbaar weboogje
Volgend artikelUiterst klein flash geheugen met veel opslagcapaciteit