Conferencing voor bedrijven

0
14

Avaya introduceert Meeting Exchange Express, een conference-oplossing voor middelgrote bedrijven die functionaliteiten voor audioconferenties biedt met maximaal 300 deelnemers, ondersteund door één server.
Avaya
Avaya Meeting Exchange Express is een oplossing voor audioconferencing voor middelgrote bedrijven en kan naadloos geïntegreerd worden met webconferencing- en andere client-applicaties van Microsoft, IBM en Adobe. Dankzij Meeting Exchange Express kunnen bedrijven op elk moment van de dag conference calls opzetten. Bovendien levert deze intelligente communicatieoplossing bedrijven een kostenbesparing op. Bedrijven die maandelijks € 2.000 of meer besteden aan outsourced conferencing kunnen met Meeting Exchange Express volgens Avaya meer dan € 1.000 per maand besparen. Binnen de tien maanden levert de oplossing een Return On Investment (ROI) op. Dit blijkt uit de jarenlange ervaring van Avaya. De oplossing biedt functionaliteiten voor audioconferenties met maximaal 300 deelnemers, ondersteund door één server. Meeting Exchange Express gaat uit van industriestandaarden zoals het Session Initiation Protocol (SIP) of het traditionele Time-Division Multiplexing (TDM). Hierdoor werkt de oplossing perfect samen met een communicatieserver of PBX-centrale. Meeting Exchange Express biedt zelfs een integratie met Microsoft Outlook. Een plug-in-interface ondersteunt de geïntegreerde planning van audioconferenties in Microsoft Outlook. De interface biedt gebruikers ook toegang tot gedetailleerde gegevens van conference calls. Ze kunnen conference call-gegevens zelf invoegen bij de uitnodiging voor meetings, of de oplossing kan dit automatisch doen. Voor meer informatie kan je altijd terecht op de site van Avaya.

Vorig artikelKostenbesparing door één druk op de knop
Volgend artikelEen bliksems programma