Nieuwe eigenaar, nieuwe strategie

0
14

Symantec wilde al een tijdje af van Act! omdat het product niet echt in het gamma thuishoorde. De naam Symantec prijkt nog op de doos, maar ondertussen heeft SalesLogix, een producent van CRM (Customer Relationship Management) software, het product al overgenomen van de utility- en antivirus-producent. Het eerste dat opvalt in de nieuwe Act! 2000 is de Outlook-achtige interface. Act! is met de 2000-versie meer dan ooit uitgegroeid tot een contact manager met CRM allures. Klemtoon in deze versie ligt ongetwijfeld op het vlak van extra functies voor kleine verkoopteams en verbeterde webfuncties. Het zijn vooral die twee aspecten die nieuwe eigenaar Saleslogix verder wil uitbouwen. Het pakket kost 353,5 euro. Een upgrade kost 141,08 euro.

Lees de volledige test

Vorig artikelTweede leven voor USB
Volgend artikelAlles linken
Jozef Schildermans
Jozef Schildermans is journalist en schrijver. Zijn recentste roman is De reis van de hofarts (samen met Ludo Schildermans) onder de auteursnaam L.J. Schildermans gepubliceerd bij Uitgeverij Houtekiet.